// ۱۰ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۱۸
مسئولان شهرستان از جزئی نگری پرهیز کنند

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف برحضور مدیران در بین مردم و پاسخگویی به مشکلات آنها تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان از جزئی نگری پرهیز کنند.
مسئولان شهرستان از جزئی نگری پرهیز کنند
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد علی ایمانی، امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین در شورای اداری شهرستان خوسف ضمن تبریک سال نو به ارتباطش با مدیران ادارات شهرستان و حضور میدانی خود در سطح شهرستان در روزهای ابتدای مسئولیت اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های جدی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است.

فرماندار شهرستان خوسف با تاکید بر مدیریت جهادی در سال ١۴٠١ افزود: فعالیت‌های جدید به گونه‌ای صورت پذیرد که شعار تعیین شده امسال از سوی مقام معظم رهبری محقق شود.

وی نقطه شروع این فعالیت‌ها را از مناطق دور افتاده دانست و بر احترام و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف از فعالیت‌های همه کسانی که در خصوص تنظیم بازار انجام دادند تشکر نمود و در انتها بر شعار سال و هماهنگی همه ادارات با فرمانداری و پرهیز از جزئی نگری اشاره و بر حضور مدیران در بین مردم و پاسخگویی آنها تاکید کرد.

حجت الاسلام شاه بیگی امام جمعه شهرستان خوسف نیز در این جلسه با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم و اسلامی بودن را از جاذبه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بر مسئله عدالت، مبارزه با فساد و عدم تبعیض تاکید کرد.

وی از اقتدار ایران در عصر حاضر ابراز خرسندی و مسیر ایران را در قرن پیش رو، مقتدر و همراه با آینده روشن توصیف نمود.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس سخنان خود را با گرامیداشت سال نو و درود بر امام و شهدا و تبریک فرارسیدن روز ١٢ فروردین آغاز کرد.