عاملان آدم ربایی در بیرجند دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان ربودن پسر ۱۴ ساله در شهرستان بیرجند خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،سرهنگ کاظم صادقی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، پسر ۱۴ ساله توسط سرنشین یک خودرو سواری در زمان تعطیلی از مدرسه در یکی از خیابان‌های شهر بیرجند ربوده و به مکان نامعلوم انتقال داده شده‌ است.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد عامل اصلی آدم ربایی با انگیزه انتقام گیری از پدر کودک، با کمک ۲ نفر از همدستانش اقدام به ربودن پسر بچه کرده و سپس از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس با روش‌های نوین کشف جرم و انجام کارهای اطلاعاتی، بلافاصله ۲ همدست آدم ربا که زن بودند را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی گفت: در ادامه با بررسی و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد فرد آدم ربا همسر سابق شاکی بوده و قصد انتقال غیر قانونی پسر به خارج از کشور را داشته است که در کمتر از ۹ ساعت طی یک عملیات غافلگیرانه در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی دستگیر شد و فرد ربوده شده نیز به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: عامل اصلی آدم ربایی و همدستش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.