تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه رسوبی به مدت یک ماه

رئیس پلیس راهور استان گفت: مالکان وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ ها، باید ظرف مدت یک ماه نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،سرهنگ"علیرضا عباسی" در جمع اصحاب رسانه و با حضور در یکی از پارکینگ های شهرستان"بیرجند" اظهارد اشت :خودروهایی که بالغ بر یک‌سال و همچنین موتورسیکلت‌های که بالای ۶ ماه در پارکینگ‌ها متوقف باشند رسوبی محسوب می شوند.

رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی با بیان اینکه بالغ بر ۴ هزار وسیله نقلیه در پارکینگ های سطح استان داریم و متأسفانه به‌علت تعلل و عدم پیگیری بعضی از مالکان وسایل نقلیه اصطلاحاً رسوبی شده اند؛ تصریح کرد:  بخشی از این وسایل نقلیه که بالغ بر ۵۸۸ دستگاه موتورسیکلت وحدود ۴۰۰ دستگاه خودروی رسوبی بوده که از سال های قبل در پارکینگ وجود دارد.

سرهنگ عباسی خاطر نشان کرد: در صورتیکه مالکان وسایل نقلیه تا یکماه آینده جهت تعیین تکلیف مراجعه نکنند وسیله نقلیه ای که به عنوان رسوبی اعلام شده در حکم رها شده تلقی و حسب مقررات به مزایده گذاشته خواهد شد لذا کلیه مالکان هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ وارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.