// ۲۸ فروردين ۰۳ ، ۲۰:۵۸
اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان خوسف در سال 1403

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوسف :  25 نفر به حوزه پرورشی و مشاوره و حدود 28 نفر ازهمکاران آموزشی در اول مهر به این مجموعه اضافه خواهند شد.


گزارشی از: حمید رضا تاکی


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،رضا جوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوسف ، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش که در سال 1403 در محل فرمانداری و با حضور دکتر حسینی فرماندار و مسئولین شهرستان خوسف برگزار شد ،ضمن تشکر و اعلام حمایت در دستگاه تعلیم‌وتربیت از اقدام سپاه پاسداران و نظامیان کشور، اظهار داشت :اقدامات خوبی در یکسال اخیر در آموزش پرورش شهرستان انجام شد با کمک خیرین مدرسه‌ساز توانسته‌ایم 9 کلاس درس به مجموعه فضای آموزشی شهرستان اضافه کنیم که نیاز است در همین جلسه من از همه خیرین بزرگوار تقدیر و تشکر داشته باشم و انشاءالله قرار است همایش خیرین مدرسه‌ساز استان در 9 ادریبهشت ماه در شهرستان بیرجند برگزار شود و خیرینی که در بحث مدرسه ساز کمک یار این شهرستان هستند دعوت خواهند شد .

وی افزود :نمازخانه و سالن چندمنظوره شهید سید مصطفی خمینی را به کمک عزیزان در بانک سپه و تفاهم‌نامه‌ای به مبلغ 650 میلیون  تومان در بسته شده که با زحمات و پیگیری‌های فرماندار شهرستان مبلغ 500 میلیون تومان هم در اعتبارات تملک دارایی شهرستان اختصاص‌داده‌شده است .

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوسف بیان داشت :سالن ورزشی در بافت جدید شهر که تاکنون مبلغ 2 میلیارد تومان توانستیم برای این پروژه اعتبار جذب کنیم که اکنون در اداره‌کل نوسازی و توسعه مدارس استان پیگیری شده و خیری اعلام آمادگی کرده است در و شهرستان حضور دارند و قرار شده در اولین فرصت خدمت فرماندار برنامه را ارائه بدهد .

جوان افزود :چمن مصنوعی روستای معصوم آباد ،توسط خیری، آقای حاج محمد امینی که زمین این پروژه را اهدا کردند ضمن تشکر صمیمانه ،  و 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که انشاا... در هفته‌ی معلم این پروژه را افتتاح خواهد شد و همچنین چمن مصنوعی دبستان انقلاب که با همت و پیگیری جناب آقای اسلامی در بنیاد علوی کار به مرحله نهایی رسیده است که با هماهنگی و همکاری با این عزیزان بتوانیم در هفته معلم افتتاح کنیم .

رضا جوان اشاره ای درخصوص هوشمندسازی مدارس داشت و گفت : توسط عزیزان بنیاد علوی که 41 کلاس درس به سیستم هوشمند مجهز شد و نزدیک بالغ بر 2.5 میلیارد تومان هزینه شد که واقعاً جای تقدیر و تشکر دارد ،و از اقدامات دیگر در سال گذشته با پیگیری‌های وزیر محترم آموزش‌وپرورش در دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی در سطح کشور اقدامات خوبی انجام‌شده که واقعاً باعث رفاه و همکاران‌ شد ، بحث رتبه‌بندی بود که نزدیک 30 درصد به حقوق همکاران اضافه شد.

وی ادامه داد : در مبحث امتحانات نهایی امسال یکی از موضوعات این جلسه هست اتفاقات خوبی رقم خورد که 60 درصد نمره کنکور به امتحانات نهایی واگذار شد که اتفاق خوبی بود .

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان  در موضوع بحث استخدامی های نیروی انسانی در سطح آموزش‌وپرورش افزود : نزدیک 25 نفر به حوزه پرورشی و مشاوره اضافه می شوند و حدود 28 نفر ازهمکاران آموزشی و همچنین نزدیک 17 نفر به نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس در اول مهر به این مجموعه اضافه خواهند شد .

در پایان دکتر حسینی فرماندار شهرستان خوسف در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳، ابتدا با اشاره به پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد؛ این رژیم جنایتکار اگر توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را داشت لحظه ای از هدف قرار دادن سایت های هسته ای و پایگاه های نظامی ما درنگ نمی کرد.

دکتر حسینی در ادامه ضمن تشکر از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خوسف به جهت تمامی زحمات و تلاش های این دستگاه در طول سال گذشته افزود؛ تمامی دستگاه های شهرستان باید در برگزاری امتحانات نهایی در کمال آرامش و به بهترین نحو همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به اهمیت حفظ شان و جایگاه معلم گفت: گرامیداشت هفته معلم باید به بهترین نحو و در شان فرهنگیان ارجمند شهرستان، برنامه ریزی و اجرا شود.