پیکر شهید مدافع امنیت در بیرجند تشییع می‌شود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" روز شنبه در بیرجند برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،سرهنگ علی اکبر حیدری روز پنجشنبه اظهار داشت: پیکر پاک شهید ابراهیمی روز شنبه چهارم آذر ماه ساعت هشت صبح از محل هیات ابوالفضلی (مصلی قدیم) به سمت گلزار شهدای بیرجند تشییع خواهد شد.

وی از خانواده شهدا، عموم مردم شهیدپرور و مسئولان استانی، ادارات و نیروهای مسلح برای حضور در مراسم تشییع این شهید گرانقدر دعوت کرد.

استوار یکم "امیرحسین ابراهیمی" هشتم شهریور امسال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (شوتی‌ها) در محل پلیس راه سربیشه بر اثر برخورد خودروی شوتی مصدوم شد و پس از تحمل یک دوره بیماری در حالت کما، روز چهارشنبه اول آذر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی هم به مناسبت شهادت این مامور انتظامی پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

در پیام سردار حسن شجاعی نسب آمده است: آسایش و آرامش موجود مرهون رشادت و فداکاری دلیرمردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و قطع به یقین، شهادت پلی در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند.

وی اظهار داشت: بی تردید شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به خادمان مردم انقلابی ایران در سنگر نظم و امنیت اجتماعی، روحی تازه بخشیده و همرزمان وفادارش را نیز در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف عالی اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: معاندان، مجرمان، تبهکاران و به تاراج برندگان سرمایه ملی بدانند چهره سیاه آنها در طول تاریخ ماندگار و دست انتقام الهی به وسیله همرزمان شهید دامان آنها را خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: اینجانب شهادت استوار یکم امیرحسین ابراهیمی را که در راه مبارزه با قاچاقچیان کالا و سوخت و با ایثار و از خودگذشتگی تمام پس از تحمل یک دوره بیماری، به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای همچنین خانواده و همرزمان مجاهدش و مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی تبریک و تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.