استاندار خراسان شمالی: تضعیف باورهای دینی جوانان هدف اصلی دشمنان است

استاندار خراسان شمالی گفت: تضعیف باورهای دینی جوانان با هجمه های فرهنگی برنامه ریزی شده هدف اصلی دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در زنگ مهر، ایثار و مقاومت در هنرستان امام خمینی (ره) بجنورد، اظهار داشت:‌ اینک رسانه های معاند دشمن با ایجاد شبهه افکنی و ناموفق نشان دادن مسوولان سعی در دلسردی جوانان از ارزش های اسلامی و انقلابی دارند.

وی افزود: در واقع دشمنان سعی می کنند، با تزریق یاس و ناامیدی در بین جوانان، جامعه را از حرکت به سمت توسعه بازدارند.

حسین نژاد با اشاره به سرمایه گذاری های دشمنان برای از بین بردن اعتقادات دینی نسل جوان، گفت: بدون آنالیز و فهم نباید هر مطلبی از فضای مجازی را بازنشر کنیم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه دانش آموزان باید شهیدفهمیده را الگوی خود قرار دهند، گفت: همانگونه که شهدا با انتخاب مسیر ایمان، توکل و از خودگذشتگی به رستگاری رسیدند، دانش آموزان نیز باید پیرو راه شهدا باشند تا مسیر رستگاری برای آنها نیز هموار شود.

وی با تاکید بر تربیت جوانان با تکیه بر ارزش های اسلامی، گفت: بی تردید با بهره گیری از ارزش های اسلامی در تربیت دانش آموزان، جامعه ای سالم خواهیم داشت.

حسین نژاد یادآور شد: از سوی دیگر دانش آموزان مدیران آینده کشور هستند و از همین رو در کنار تحصیل، باید با تربیت درست برای اداره کشور آماده شوند.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است