رسانه ها مشاورین امین دستگاه های اجرایی

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از رسانه های استان به عنوان  مشاورین امین دستگاه های اجرایی یاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، محمود مقامی، در نشست تخصصی و  هم اندیشی مسئولین رسانه های با مدیر کل آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از ظرفیت مدیران رسانه ها برای ارتقای حوزه اطلاع رسانی سازمان ها استفاده بگیرند.
وی افزود: از مدیران کل دستگاه های اجرایی خواسته ایم که سلسله نشست های تخصصی با اهالی رسانه برگزار نمایند و خوشبختانه در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد و در شش ماهه دوم سال جاری این جلسات به همت مدیران روابط عمومی سازمان ها برگزار خواهد شد.
وی،با بیان این تحکیم روابط و تعامل سازنده دستگاه های اجرایی با رسانه ها را موجب شفاف سازی خدمات شده و افزایش رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد، تصریح کرد: این حق مردم و مخاطبین است که بدانند مطالبات شان در چه سطح و رده ای پیگیری می شود.
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، اضافه کرد: اقناع افکار عمومی یکی دیگر از نتایج مطلوب تعامل دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه به شمار می رود.
به گفته مقامی، رسانه ها و خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه های اجرایی می توانند با اطلاع رسانی صریح،سریع و شفاف زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی، خنثی کننده توطئه های رسانه های معاند و افزایش اعتماد عمومی به عملکرد دستگاه های اجرایی در دولت مردمی و انقلابی باشند.
وی افزود: مدیران کل دستگاه های اجرایی همواره از نقدهای اهالی رسانه استقبال نموده اند و این نقد و نظرات را موثر و مفید برای اعتلای سازمان می دانند .