شهرستان زیرکوه باید برای رفع کمبودها متفاوت دیده شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح های نیمه تمام شهرستان زیرکوه با اولویت بندی تکمیل شود

شهرستان زیرکوه باید برای رفع کمبودها متفاوت دیده شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زیرکوه صبح امروز با حضور عباس زاده ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، اکبری راد مدیر کل توسعه منابع استانداری و مسئولان شهرستان زیرکوه برگزار شد،
حجت الاسلام صباغیان،امام جمعه شهرستان زیرکوه نیز در کمیته برنامه ریزی این شهرستان خواستار توجه ویژه به شهرستان زیرکوه به منطور رفع برخی از کمبود ها شد.
عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان زیرکوه با اشاره به ظرفیت های شهرستان زیرکوه در حوزه های کشاورزی و قابلیت ویژه اقتصادی شهرستان در برخورداری از پایانه مرزی گفت: با برنامه ریزی مسئولان شهرستان در خصوص اتمام پروژه های نیمه تمام، شاهد بهبود شاخص های توسعه ای در این شهرستان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و نیمه‌تمام، بهترین خدمت به مردم است که در دستور کار ویژه استان قرار دارد.

علیرضا عباس‌زاده، امروز چهارشنبه ۴ اسفند در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زیرکوه افزود: مردم این خدمات مدیران و پیگیری‌هایی که برای انجام امور صورت می‌گیرد را می‌بینند و قدردان هستند.

 وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: براساس این فرموده که بسیار هم مورد تاکید واقع شده، مدیران وظیفه دارند دستاوردهای نظام را تبیین کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین و انعکاس اقدامات نظام، نوعی مقاومت در پاسخ به تلاش‌های دشمنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان زیرکوه گفت: امیدواریم با تخصیص اعتبارات ویژه خارج از اعتبارات شهرستان ،شاهد رفع مشکلات و تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان زیرکوه باشیم .

در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان زیرکوه که با حضور مدیرکل دفتر امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، سرپرست فرمانداری و مسوولان شهرستان همراه بود، مسائل و مشکلات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان، با هدف رفع موانع و شتاب‌بخشی به روند عملیات اجرایی، به‌صورت موردی بررسی شد.