// ۱۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۸:۴۶
اولین گردهمایی فرهنگیان شهرستان درمیان

فرماندار شهرستان درمیان : نقش پیامبران تعلیم و تربیت بوده است ، معلمین عزیز هم باید سیره علمی و عملی انبیا را سرلوحه سخن و عمل خود قرار دهند.
اولین گردهمایی فرهنگیان شهرستان درمیان
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، فرماندار شهرستان درمیان در این گردهمایی گفت: نقش پیامبران تعلیم و تربیت بوده است و چون معلمی شغل انبیاست معلمین عزیز هم باید سیره علمی و عملی انبیا را سرلوحه سخن و عمل خود قرار دهند.
وی در ادامه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معلمان افسران سپاه فرهنگی کشور هستند، و در جای دیگری نیز ایشان معلم را عمود خیمه تعلیم و تربیت کشور دانستنه اند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان درمیان افزود: در راستای عمل به جهاد تبیین پیرو فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) معلمین باید دستاوردهای نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی را تبیین و تشریح کنند و تشکیل هیئت های اندیشه ورز در این زمینه می تواند بسیار مهم باشد. تربیت نسل آینده ساز میهن اسلامی به عهده معلم است و اصلاح رفتارهای سوء دانش آموزان از وظایف مهم معلمان است.

صبح روز شنبه 17 اردیبهشت  با حضور فرجامی فرد فرماندار شهرستان درمیان، یکه خانی معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان، ائمه جمعه شهرستان درمیان، فرماندهان  نظامی، انتظامی و سپاه، مدیران ادارات شهرستان و قربانپور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در جمع بیش از هزار نفر از فرهنگیان شهرستان آیین تجلیل از مقام معلم به مناسبت هفته مقام معلم در اردوگاه فرهنگی تربیتی گزند درمیان برگزار شد.


کد خبرنگار : 100