هزینه کرد ۲۰۰ میلیارد تومانی در زیر ساخت‌های مسکن ملی فردوس

فرماندار فردوس، در نشست با اصحاب رسانه، در خصوص اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان، بیان کرد: «در حوزه نهضت ملی مسکن ۷۰۰۰ متقاضی ثبت‌نامی شهرستان واجد شرایط بوده که ۱۳۰۰ به بانک‌ها معرفی و ۹۰۰ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند».


گزارشی از : اعظم جمالی


 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان ،در نشست با اصحاب رسانه روشن، با اشاره به تأمین ۴۹۰ هکتار زمین و واگذاری ۳۳۰۰ قطعه به متقاضیان، افزود: «۵۶۵ قطعه زمین جوانی جمعیت واگذار شده و مجموعا دولت سیزدهم در حوزه زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است».

وی، در رابطه با حوزه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: «راه‌اندازی کلینیک ناباروری، مرکز شیمی درمانی، دندان‌پزشکی کودکان، مرکز جامع سلامت باغستان، MRI و ارتقاء دانشکده علوم پزشکی از مهم‌ترین اقدامات دولت سیزدهم بوده و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است».

روشن، با اشاره به رونق شهرک صنعتی شهرستان، تصریح کرد: «واحدهای اسیدسولفوریک، فرآوری فلورین و بنتونیت، مواد شوینده، کارخانه آرد راه‌اندازی شده که برای ۱۹۰ نفر اشتغال ایجاد کرده، واحد فرآوری سرب نیز مجوز گرفته و تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است».