مدارس خراسان جنوبی روز چهارشنبه غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس تصمیم ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و با توجه به کاهش شدید دمای هوا تمامی مدارس استان فردا (چهارشنبه) غیرحضوری شد.

به گزارش بازتاب خراسان ، سید علیرضا موسوی‌نژاد اعلام کرد: با توجه به اینکه هواشناسی برای روزهای پیش رو بارندگی و سرمای شدید پیش‌بینی کرده به منظور مدیریت مصرف انرژی، آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی روستایی و شهری استان فردا به‌صورت غیرحضوری است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس امتحانات داخلی مدارس لغو و این امتحانات با تصمیم شورای مدرسه به زمان دیگری موکول خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم بزرگسالان طبق برنامه برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق همچنین سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

بنابر اعلام اداره‌ کل هواشناسی خراسان جنوبی بارش باران به‌ویژه برف از امروز تا فردا (چهارشنبه) سراسر استان را فرا می‌گیرد و در این زمینه هشدار سطح نارنجی صادر شده است.

همچنین کاهش دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه تا روز جمعه هفته جاری پیش‌بینی می‌شود که باعث تشدید سرما و یخبندان شبانه به‌ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد شد.