حضور پر رنگ صنعتگران حوزه صنایع دستی  شهرستان فردوس در نمایشگاه بین المللی کیش

کاظم شبنم زاده : با توجه به برگزاری اولین دوره در نمایشگاه بین المللی کیش به منظور معرفی توانمندیها و ظرفیت های کشور بویژه در حوزه صنایع دستی، صنعتگران این شهرستان در رشته های گوهر سنگ و ابریشم بافی در این رویداد شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس گفت:
معرفی هر چه بیشتر محصولات صنایع‌دستی و آشنایی بدون واسطه مخاطبان با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با شرکت در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و جشنواره‌ها برای تبلیغ صنایع‌دستی میسر خواهد بود.

وی تصریح کرد: با شرکت و حضور فعال در نمایشکاههای توانمندیها و صنایع دستی علاوه بر معرفی باعث صادرات محصولات صنایع دستی و ارز آوری و اشتغالزایی می شود.
رئیس اداره میراث فرهنگی فردوس با اشاره به ظرفیت های بالای شهرستان در حوزه صنایع دستی عنوان کرد: برنامه ریزی برای بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های بالقوه موجود در جهت توسعه بازار فروش صنایع دستی، توجه به توسعه تشکل‌های مردم ‌نهاد تخصصی، به عنوان بازوی اجرایی در حوزه صنایع دستی از اولویت های این اداره جهت توسعه صنایع دستی است.
وی ضمن تشکر از صنعتگران گوهر سرای کویر فردوس و ابریشم فردوس جهت حضور در رویداد مذکور و معرفی ظرفیت های شهرستان یادآور شد : نمایشگاه بین المللی فرهنگ ایران زمین کیش از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ شهریور ماه دائر و مورد بازدید علاقه مندان داخلی و خارجی می باشد .


  اعظم جمالی : خبرنگار بازتاب خراسان