پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه بازار بزرگ شهروند شهرداری فردوس

شهردار فردوس گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه احداث بازار بزرگ شهروند شهرداری فردوس به ۷۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان حسین اکبری افزود: با پیشرفت بالای پروژه، شاهد تسریع در زمان بهره برداری آن هستیم و امیدواریم زودتر از زمانی که اعلام شده، این پروژه مهم را تقدیم شهروندان کنیم.

وی تصریح کرد: این پروژه که با مشارکت شهرداری فردوس و بخش خصوصی بعنوان پیمانکار در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده، در حال حاضر در مرحله اجرای نما و تاسیسات آن قرار دارد و با نظارت مستمر واحد عمران و طراحی و نظارت شهرداری فردوس در حال فعالیت می باشد.

شهردار فردوس با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه با توجه به کمبود فضای تجاری در این منطقه از شهر یادآور شد: پروژه بازار بزرگ شهروند شهرداری فردوس که یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرداری طی یک دهه اخیر می باشد در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع  احداث میشود و دارای ۵۲ غرفه با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع و دو هزار مترمربع پارکینگ و فضای بازی کودک و‌ ایستگاه تاکسی در حاشیه بلوار بهشتی می باشد و زمینه اشتغال مستقیم یکصد نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌ کند.
اکبری گفت: بر اساس زمان بندی اعلام شده در مراسم کلنگ زنی، افتتاح این پروژه در دهه فجر سال جاری می باشد، لیکن با توجه به سرعت کار پیمانکار ، امیدواریم قبل از زمان اعلام شده، شاهد افتتاح این پروژه باشیم .


  اعظم جمالی : خبرنگار بازتاب خراسان