روحانی اهل سنت تایباد: حضرت رضا(ع) ولی نعمت همه خراسانی‌ها است

فرمانداری تربت جام به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) در مجموع ۵۴ کاروان با بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت با پای پیاده از شهرها و روستاهای اهل تسنن و تشیع این شهرستان برای زیارت امام رضا(ع) عازم مشهد شده اند.

 به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، امام جمعه شهر سمیع‌آباد بخش پایین‌جام تربت جام گفت: اهل سنت، اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) را قبول دارند و حضرت امام رضا(ع) در حقیقت ولی‌نعمت همه ما خراسانی‌ها هستند.

مولوی امان الله برزگر روز شنبه افزود: جایگاه اهل بیت پیامبر (ص) نزد ما به گونه ای است که نماز ما بدون ذکر اهل بیت (ع) و اولاد پیامبر خدا اقامه نمی شود.

وی گفت: ما وظیفه خود می دانیم در آستانه سالروز شهادت امام رضا (ع)، به پایبوس آن حضرت مشرف شده و به ساحت آن بزرگوار عرض ارادت و احترام داشته باشیم.

روحانی اهل سنت تایباد: حضرت رضا(ع) ولی نعمت همه خراسانی‌ها است

مولوی برزگر اظهار داشت: بسیاری از اهل سنت، که مشکل یا بیماری داشته اند با واسطه قرار دادن حضرت رضا(ع) نزد خدا، شفا یافته اند زیرا خداوند به حرمت امام رضا (ع) گرفتاری مسلمانان را رفع می کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بدانند وحدت، انسجام و یکپارچکی بین برادران اهل تسنن و تشیع برقرار بوده و خواهد بود و دشمنان نمی توانند کوچکترین اختلافی بین آنان ایجاد کنند.

امام جمعه اهل سنت شهر سمیع آباد تربت جام افزود: محبت به اهل بیت پیامبر (ص) و عرض ارادت به حضرت رضا (ع) در خراسان یکی از مولفه های اصلی وحدت بین مسلمانان این خطه است.

مولوی برزگر گفت: دیروز، جمعه، کاروان زیارتی اهل سنت با حدود ۴۰۰ زائر با خودرو راهی مشهد شده است که زائران به تناوب امشب به مشهدالرضا می رسند.