آغاز سال جدید تحصیلی با حضور بیش از 8000 کلاس اولی در شهرستان بیرجند

مراسم جشن شکوفه‌ها با حضور جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در دبستان دخترانه شاهد سمیه بیرجند برگزار شد. 

آغاز سال تحصیلی با حضور بیش از 8000 کلاس اولی در شهرستان بیرجند

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، دکتر بهدانی در حاشیه مراسم جشن شکوفه‌ها در آموزشگاه دخترانه شاهد سمیه بیرجند طی گفتگویی اظهار داشت : به برکت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اربعین و ایام رحلت حضرت رسول اکرم شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا علیه‌السلام ولی نعمتمان در سال تحصیلی 1402 . 1401  حدود 8200 دانش‌آموز کلاس اولی این شکوفه‌های علم و ادب در 277 آموزشگاه در شهرستان بیرجند ساماندهی شدند و از امروز در مدارس شرکت کردند و آموزش  خود را  شروع کردند .

وی ادامه داد و گفت : آیین زنگ شکوفه‌ها در مدارس شهرستان بیرجند نواخته شد که امیدواریم این شکوفه‌ها روزی به‌عنوان سرمایه‌های این کشور که باعث ترقی و توسعه جامعه و کشور ما بشوند .

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند اشاره به بازگشایی همه مدارس در روز شنبه داشت و گفت : به‌ صورت رسمی دوم مهرماه بازگشایی همه مدارس خواهد بود و این مراسم در مدرسه آرمینه مصلی نژاد برگزار خواهد شد و زنگ مهر و مقاومت به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس حدود 66000 دانش‌آموز سطح شهرستان بیرجند از روز شنبه در مدارس حاضر خواهند بود .

در پایان بهدانی افزود : امیدواریم که به برکت این ایام سال تحصیلی ای باشکوهی داشته باشیم و از لحاظ مسائل آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان ، همکاران ، آموزگاران و دبیران تلاش مضاعفی داشته باشند و آنچه که در طول این دو سال کمبود و کسری بود انشاءالله در این سال جدید جبران بشود .

  در ادامه بیننده گزارش تصویری جشن شکوفه ها باشید


 


  حمید رضا تاکی : خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان