کشف ۲ تن تریاک در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۶ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، سردار «ناصر فرشید» گفت: مأموران پلیس هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه تریلی که در حال تردد به سمت شهر‌های مرکزی کشور بودند مشکوک شدند و خودرو‌ها را جهت بررسی بیش‌تر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از تریلی‌ها ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم تریاک که جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که از ابتدای سال جاری بالغ بر ۲۲ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است تصریح کرد: طی همین مدت ۵۰ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

سردار فرشید در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۳ طرح عملیاتی انجام شده که ۱۵ طرح با محوریت برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر بوده که در این رابطه بیش از ۲ تن موادمخدر کشف و ۶۰ معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل دستگاه‌های مرتبط شده است.

وی با بیان این که از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ نفراز قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر و به مقام قضائی معرفی شدند خاطر نشان کرد: بیش از ۵۹۷ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شده است.