550 هزار داوطلب بسیجی در دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش‌آموز از افتخارات بسیج دانش‌آموزی

فرمانده بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی : شما به‌عنوان فرمانده بسیج ،اولین تجربه‌ی فرماندهی در بسیج دانش‌آموزی تجربه می کنید ، و این تفکر بسیجی را باید نهادینه بکنید و آن را ، در مجموعه آموزش‌وپرورش و مدرسه ادامه بدهیم .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان سرهنگ امانتی طی سخنانی امروز در مراسم اختتامیه طرح یاوران ولایت در جمع دانش آموزان بسیجی اظهار داشت : بسیج باید خط مقدم و در همه تشکلها باشد ،

وی اشاره ای به اهمیت و افتخارات قشر بسیج دانش‌آموزی داشت و گفت : بر هیچکس پنهان نیست و افتخار 550 هزار داوطلب بسیجی در دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش‌آموز این‌ها افتخارات بسیج دانش‌آموزی است که ما باید انها را قدر بدانیم و ان‌شاءالله به آن عمل کنیم .

فرمانده بسیج دانش آموزی استان افزود :  طرح درس‌ها با توجه به وضعیت استان ، مقدورات استان و امکاناتی که بود انجام شد ، ان‌شاءالله این‌ وضعیت ارتقا پیدا خواهد کرد ، و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و فرماندهی محترم سپاه برنامه‌ریزی می‌کنیم ، لذا حداقل انتظار این هست که این موضوعات به‌سرعت در استان پیش برود  .

سرهنگ امانتی در پایان تشکری داشت و افزود : از مجموعه آموزش و پرورش بخصوص از رؤسای محترم مدارسی که با روی باز ما را همراهی کردن از جمله مجموعه دبیرستان نمونه تربیت و هچنین از مجموعه هنرستان فنی‌حرفه‌ای انقلاب تشکر می‌کنم .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفتگویی به خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان اظهار داشت : طبق روال همه‌ساله در ایام تابستان یا در طول سال تحصیلی در مناسبت‌های متفاوت برنامه‌ریزی برای برگزاری طرح یاوران ولایت انجام می شود .

موسوی نژاد افزود : امسال با حضور 120 نفر دانش‌آموز بسیجی دختر و 100 نفرپسر دانش‌آموز  این برنامه در مرکز استان برگزارشد . و این دانش آموزان از سطح شهرستان‌های استان حاضر شدند ، و در طول 3 روز که در اینجا حضور داشتند با استفاده از اساتید مجرب و خوبی که وجود داشت در زمینه‌های : معرفتی ،عقیدتی ، سیاسی و تفریحی فرهنگی  بهره‌مند شدند .
وی ادامه داد : این دانش آموزان به نوعی ان‌شاءالله آماده می‌شوند که می‌توانند در عرصه‌های مدیریتی و عرصه‌های راهبردی بسیج دانش‌آموزی شرکت فعال‌تر و گسترده‌تری داشته باشند .


 در ادامه بیننده  گزارش تصویری باشید :




  حمید رضا تاکی : خبرنگار بازتاب خراسان