استاندار خراسان جنوبی: خدمت رسانی ۱۹۰۰ گروه جهادی به مردم خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر تعداد هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در حال خدمت رسانی به مردم‌ خراسان جنوبی هستند.


جواد قناعت در اجلاسیه ملی جهادگران کشور در شهرستان فردوس اظهار داشت: هدف اصلی این اجلاسیه، گفتمان سازی موضوع و فعالیت های جهادی است که نشان می دهد فعالیت های جهادی نه تنها پس از انقلاب با شکل گیری جهاد سازندگی وجود دارد بلکه ده سال قبل از انقلاب نیز با دستان پرتوان مقام ‌معظم رهبری آغاز شده و قبل از انقلاب در این عرصه پیشگام بوده اند.
وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در دهه چهارم انقلاب، پیشتاز باشیم باید فرهنگ و‌ مدیریت جهادی را در جامعه نهادینه کنیم و بهترین مصداق مدیریت جهادی، سبک زندگی و برنامه های سردار سلیمانی است.
استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اگر مدیریت جهادی بر کشور حاکم باشد، مشکلات کشور حل می شود، گفت: زمینه ساز جامعه تراز جامعه اسلامی که مورد تایید اسلام نیز هست، ایجاد تعادل و عدالت، رفع تبعیض و داشتن یک اقتصاد سالم است.
قناعت یادآور شد: رئیس جمهور تاکنون با ۳۱ سفر استانی، در کمترین زمان بزرگ ترین پروژه های بر زمین مانده را به بهره برداری رساند و این نمونه بارز مدیریت جهادی است

گروه های جهادی، طلایه داران پیشرفت و آبادانی در گام دوم هستند

رئیس بسیج مستضعفین کشور نیز به موفقیت های دولت مردمی آیت الله رئیسی در یکسال گذشته اشاره کرد و‌ گفت: بارقه های موفقیت و پیروزی کاملا مشهود است و با همراهی مردم این رویکرد تقویت می شود.
سلیمانی افزود: گروه های جهادی، طلایه داران پیشرفت و آبادانی، سازندگی و محرومیت زدایی در گام دوم هستند و در واقع گروه های جهادی، از مردم برآمده اند و در خدمت رسانی به مردم تلاش و مجاهدت می کنند.
وی تصریح کرد: اجلاسیه ملی جهادگران، تاکید و تسریع بر حرکت انقلابی، سازنده و گام دومی است، رویکردی که امام مسلمین در دوران مدیریت خود در سه دهه گذشته، همواره بر آن تاکید داشته اند و امروز همه ما وظیفه داریم بسترساز نقش آفرینی گروه های جهادی و‌ مردم جهادگر باشیم

مدیریت جهادی، گره گشای مشکلات کشور است
نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و‌ سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه امروز راه علاج مشکلات کشور، مدیریت جهادی است، یادآور شد: مدیریت جهادی می تواند گره ها را باز کند و عقب ماندگی ها را بصورت حرکت جهادی و پرشتاب به نقطه مطلوب برساند.
حجت الاسلام نصیرایی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، راه علاج مشکلات کشور، تشکیل دولت جهادی و ‌انقلابی است که امروز در نقطه نقطه کشور، در شهرها و ‌روستاها شاهد خدمات متعدد دولت مردمی هستیم و امید در در مردم زنده شده و این محصول مدیریت جهادی و انقلابی است.


اعظم جمالی : خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان