مخبر: آغاز کار جهادی از خراسان جنوبی افتخاری برای منطقه است

 معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از افتخارات خراسان جنوبی این است که کار و جریان جهادی توسط مقام معظم رهبری از این منطقه شروع شد. 


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد مخبر صبح یکشنبه بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: در خراسان جنوبی ظرفیت اینکه مشکلات استان حل شود، وجود دارد و از قبل برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام شده است.

وی گفت: می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، هم امکانات طبیعی هم زیرساخت‌هایی که بعد از انقلاب در این استان اتفاق افتاده، این ظرفیت را ایجاد کرده است.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: استاندار با شدت و حدت این مساله را دنبال می‌کند و امیدواریم سرمایه‌گذاری‌هایی باشد که بتوان خراسان جنوبی را به استانی برخوردار تبدیل کرد و این اتفاق می‌افتد.

مخبر امروز برای حضور و سخنرانی در اجلاسیه ملی جهادگران که در شهرستان فردوس برگزار می‌شود، وارد بیرجند و سپس راهی این شهرستان شد.

اجلاسیه ملی جهادگران امروز ۱۳ شهریور همزمان با سالروز حضور مقام معظم رهبری در فردوس پس از زلزله سال ۱۳۴۷ و ارائه خدمات جهادی ایشان به زلزله‌زدگان منطقه، با حضور مسوولان کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می‌شود.

همزمان با برگزاری این اجلاسیه ملی ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در این استان حضور یافتند. همچنین در این اجلاسیه کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان «دوباره فردوس» رونمایی خواهد شد.

برنامه‌های اجلاسیه ملی جهادگران با عنوان "جهاد مقدس" از اوایل شهریور ماه با حضور گروه‌های جهادی خدمت‌رسان از استان‌های مختلف در شهرستان فردوس و استان خراسان جنوبی آغاز شد و ادامه دارد.