معرفی بخشدار مرکزی و  بخشدار اسلامیه در شهرستان فردوس

فرماندار فردوس: مدیر انقلابی باید حواسش به فتنه ها باشد


   اعظم جمالی


فرماندار فردوس در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: ویژگی های مدیریتی حاج قاسم را که نگاه می کنیم متوجه می شویم ‌مبنا و‌ تفکر زیبایی از گفتمان انقلاب را برای خودش ترسیم کرده بود.
مهدی روشن گفت: اگر قرار است مدیری در دولت انقلابی، خدمت کند باید حواسش به فتنه ها باشد، اینکه در فتنه ها دچار تزلزل نشود، ببیند چه تصمیمی می گیرد، چه حرفی می زند و‌ چه اقدامی می کند.
وی، مردمی بودن، داشتن روحیه انقلابی، سرعت عمل و به موقع بودن، دقیق بودن در جلسات، آرامش و طمأنینه، سادگی و صفا، توجه ویژه به بیت المال را از جمله ویژگی های مدیریتی حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.
فرماندار فردوس، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی روستاها در کنار مسائل عمرانی و زیربنایی را مهم دانست و تصریح کرد: در نگاه تحول، روستاها و بخش ها نقش بسیار مهمی دارد و در این راستا، برنامه هایی را از بخشداران می خواهیم.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان جنوبی نیز خدمتگزاری به مردم، عدالت محوری، مشورت پذیری، صداقت و شفافیت، استفاده از ظرفیت های محلی را از جمله ویژگی های دولت انقلابی سیزدهم عنوان کرد.
سلیمی گفت: در ایام فتنه سعی کنید مورد سواستفاده قرار نگیرید و فتنه در واقع امتحان و آزمایش است.
وی عوامل متعددی را در فتنه اخیر کشور، موثر دانست که از آن جمله به الگوی اعتراضی جوانان متاثر از سبک زندگی غربی، مشکلات اقتصادی و معیشتی، طراحی های سیاسی و امنیتی دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور، تهاجر به براندازی نظام، تهاجر به مسائل دینی و حجاب اشاره کرد و یادآورد شد: در فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار را شاهد بودیم.
امام ‌جمعه فردوس خطاب به بخشداران که در این جلسه معارفه شدند، اظهار داشت: بخشداران باید نماینده مردم زیر مجموعه خودشان باشند و از حق آنها دفاع کنند و لازمه دفاع، دانستن حق و حقوق مردم است و لازمه دانستن، حضور در بین مردم و شناخت خواسته ها و مطالبات آنهاست.
حجت الاسلام شاکری یکی از آسیب های مدیریت در شهرستان ها را اختیارات کم مدیران دانست و گفت: مدیران شهرستانی برای مسائل جزئی و پیش پا افتاده از مدیران کل استانی کسب تکلیف کنند که بهتر است برای این موضوع، چاره اندیشی شود.
حجت الاسلام عرب، امام جمعه شهر اسلامیه نیز با اشاره به اینکه مدیران نباید دچار یأس و ناامیدی شوند، افزود: در شرایط فعلی که ذهن مردم به شدت دچار بمباران تبلیغاتی دشمن است، وظیفه مدیران تبیین مشکلات برای مردم است.
در این جلسه سید ابوالحسن میرجلیلی به عنوان بخشدار مرکزی و نبی اله طاهری به عنوان بخشدار اسلامیه معرفی شدند.