نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت در شهرستان خوسف

 نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت و آغاز سال تحصیلی۱۴۰۱_۱۴۰۲  در شهرستان خوسف
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و ایثار و مقاومت به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ارشاد شهر خوسف به صدا در آمد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان خوسف ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت محمد(ص)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و افزود: اولین آیه ای که بر پیامبر اکرم(ص) نازل شد در خصوص آموختن بوده است و این نشان از اهمیت کسب علم و تعلیم و تربیت است و امیدواریم امسال نیز سالی توام با شور و نشاط برای دانش آموزان در مسیر تعلیم و تربیت باشد.
 در ادامه این نشست محمدعلی ایمانی فرماندار شهرستان خوسف نیز ضمن تبریک بازگشایی مدارس گفت: مهم ترین رسالت آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی است و تربیت دانش آموزان تمام ساحتی و با رویکرد مهارت محوری در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.
در ادامه محمدحسین خسروی عیلکی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف ضمن قرائت پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص آغاز سال تحصیلی بر آمادگی لازم کلیه مدارس سطح شهرستان برای شروع یک سال تحصیلی پویا تاکید کرد و افزود: تقویت و تاکید بر بعد پرورشی از مهم ترین اولویت های آموزش و پرورش شهرستان در سال تحصیلی جاری خواهد بود و سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه آن مسیر تحقق این امر خواهد بود.
در این مراسم از خانواده ی شهید نصراللهی و مادر جانباز محترم آقای جمع آور تقدیر به عمل آمد و در پایان نیز با نواخته شدن زنگ مهر و ایثار و مقاومت دانش آموزان راهی کلاس های درس شدند.


 ستایش نخعی ،خبرنگار بازتاب خراسان