فعالیت گروه های جهادی در استان خراسان جنوبی به کارگاه سازندگی تبدیل شده است

نماینده مردم فردوس، در مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت: پیشرفتی که شاهد آن هستیم مرهون حضور و ایستادگی مردم در صحنه است و هرجایی که به آنها میدان داده شده و با خواست مردم و مطالبات رهبری همسو شده اند، توفیقات بیشتری حاصل شده است. 


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت الاسلام والمسلمین نصیرایی در حاشیه افتتاح پروژه‌های هفته دولت ، افزود: فعالیت گروه های جهادی در استان که به کارگاه سازندگی تبدیل شده است و ادامه خواهد داشت، منشأ خیر و برکت برای ما بوده و امید را در دل مردم زنده کرده است.
وی گفت: سران سه قوا با قدرت و رویکرد انقلابی و جهادی در جهت حل مشکلات مردم در حوزه های زیرساختی تلاش می کنند تا آنچه در خور شأن مردم کشورمان است محقق شود.
نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هرچه از مطالبات اصیل انقلابی فاصله گرفته ایم، بی توجهی ها و خسارت ها بیشتر شده است.
وی گفت: در روستا ها کار زیاد انجام می شود اما تعداد اشتغال ایجاد شده بسیار کم است، لذا می طلبند زمینه پرداختن به مسأله تولید فراهم و بررسی شود.
نصیرایی تاکید کرد: باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا شهر و منطقه و استان ما شاهد حرکت های خوب و تحولی و در خور شأن مردم خوبمان باشیم.


  اعظم جمالی :خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان