آمادگی صدا و سیمای خراسان جنوبی برای پوشش اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس

۸ تیم از واحد‌های مختلف صدا و سیمای برای پوشش اجلاسیه ملی جهادگران به فردوس اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان به نقل از واحد خبر شبکه خاوران ، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه ۸ تیم از واحد‌های مختلف صدا و سیما‌ی خراسان جنوبی برای پوشش این مراسم در فردوس مسقر خواهد شد گفت: ۲ تیم از واحد سیما، ۲ تیم از واحد فنی، یک تیم از واحد صدا و ۳ تیم از واحد خبر مرکز برای پوشش این مراسم همکاری دارند.
آینه دار از استقرار یک واحد sng و دو واحد سیار و برقراری خط فیبر نوری با همکاری شرکت مخابرات استان در محل برگزاری مراسم برای پوشش پخش زنده مراسم و ارتباط با شبکه‌های استانی و سراسری خبر داد و گفت: در کنار پوشش زنده مراسم از شبکه خاوران برنامه ریزی برای ارتباط زنده با سایر شبکه‌های سراسری و استانی انجام شده است.
وی با بیان اینکه برنامه سازی برای اجلاسیه ملی جهاد گران از ماه قبل در شبکه خاوران انجام شده است گفت: برنامه جهاد خدمت در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه به صورت زنده از فردوس به روی آنتن شبکه خاوران خواهد رفت.
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی همچنین گفت: هم استانی‌ها می‌توانند در روز ۱۳ شهریور پوشش مراسم اجلاسیه را به صورت زنده از سیما و صدای خاوران شنونده بیننده باشند.


 کد خبرنگار :  100 .... لینک خبر :   http://baztabkhorasan.ir/post/856