برگزار ی مسابقات استانی قرآن در امامزاده حسین بن موسی الکاظم ع طبس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طبس گفت: برنامه ریزی های لازم به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن در امامزاده حسین بن موسی کاظم علیه السلام طبس انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان جنوبی، علی امینی نسب اظهار داشت: شهرستان طبس آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات قرآن را دارد.

وی با بیان اینکه تمامی مسولان شهرستانی با اداره اوقاف در برگزاری این مسابقات همکاری می کنند گفت :تاکید امام جمعه  و فرماندار ویژه شهرستان استفاده از تمامی ظرفیت ها برای میزبانی مسابقات استانی در شهرستان طبس است.

وی یادآور شد : تمام مسوولانی شهرستانی، شهروندان، مبلغان و ائمه‌ جمعه و جماعت برای حضور در آیین افتتاحیه و اختتامیه مسابقات دعوت شده اند.

امینی با ابراز امیدواری از اینکه شهرستان طبس به خوبی میزبانی مسابقات را عهده گیرد ادامه داد : طبس به دارالمومنین مشهور بوده لذا تلاش می کنیم میزبان خوبی برای  شرکت کنندگان چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله استانی باشیم.

وی یادآور شد : جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات نیز با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه شهرستان طبس و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی برگزار  و حکم رئیس ستاد برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم  از سوی مدیر کل اوقاف استان به فرماندار ویژه شهرستان اعطا شد.

چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مرحله استانی 16 تا 18 شهریورماه به میزبان شهرستان طبس برگزار می شود و122 برگزیده مرحله شهرستانی با هم در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل و حفظ رقابت می کنند


کد خبرنگار : 100