155 طرح با اعتبار بیش‌ از 472 میلیارد تومان در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسید

بهره‌مندی از آب‌وبرق و گاز و فراهم شدن اشتغال پایدار در پنجمین روز از هفته دولت 155 طرح با اعتبار بیش‌ از 472 میلیارد تومان در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری رسید
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، با حضور استاندار نماینده مردم شهرستان‌های فردوس طبس سرایان و بشرویه در مجلس و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار 12 طرح عمرانی خدماتی در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسید .

و بهره‌مندی اهالی 9 روستا از نعمت گاز طرح آبخیزداری روستای غنی‌آباد با بهرمندی 600 خانوار به بهره‌برداری رسید ، همچنین با حضور معاون بنیاد مسکن کشور طرح هادی چهار روستا افتتاح شد ، آقای قناعت همچنین در این سفر از روند ساخت باند دوم سه‌راهی بشرویه فردوس ، دیهوک بازدید کرد این طرح قرار است سال آینده زیر بار ترافیک برود .
در شهرستان بیرجند  ، با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار 16 طرح برق‌رسانی با بهره‌مندی 6500 خانوار آب‌رسانی به 10 روستا و شهرک صنوف آلاینده و ایجاد تاسیسات فاضلاب بیرجند ، 17 سازه آبخیزداری و 16 طرح میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اشتغال‌زایی 238 نفر به بهره‌برداری رسید .

با حضور معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار در شهرستان خوسف ، مرکز جامع سلامت روستای خور آسفالت معابر شهر ماژان و روستای کوشه علیا و ارتقای سایت مخابراتی روستایی عیلکی افتتاح شد ، همچنین عملیات اجرایی بهسازی محور میانه ده شهر خوسف آغاز شد .

همچنین در شهرستان سربیشه ، گازرسانی به هفت روستا 400 واحد صنعتی و تولیدی و 300 واحد مسکن محرومان آسفالت معابر شهر سربیشه و راه روستایی نوغاب دستگرد طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید .

شهرستان نهبندان و در شهرستان نهبندان، عملیات ساخت 775 واحد نهضت ملی مسکن با اعتبار 400 میلیارد تومان آغاز شد ، همچنین 8 طرح برق‌رسانی با بهره‌مندی 1399 خانواده 4 طرح آبخیزداری و 7 طرح آسفالت معابر در این شهرستان افتتاح شد .

ایجاد اشتغال برای 90 مددجوی کمیته امداد در شهرستان زیرکوه با افتتاح 57 طرح اشتغال‌زا بهره‌برداری از سه خانه هلال روستایی و یک واحد مسکن معلولان ره‌آورد پنجمین روز هفته دولت در این شهرستان بود

همچنین در شهرستان فردوس ، از ترمینال ضبط پسته با ظرفیت 600 تن و اشتغال‌زایی 20 نفر و 33 هزار مترمربع آسفالت در 7 روستا افتتاح شد.

44 طرح پنل های خورشیدی ویژه مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی 10 طرح استخر ذخیره آب و قنات و سنگ‌فرش معابر روستای کرغند در بخش نیم بلوک افتتاح‌شد .


کد خبرنگار : 100