ساعت کاری ادارات خراسان‌جنوبی به روال قبل برمی‌گردد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: از روز شنبه پنجم شهریورماه جاری ساعت کاری ادارات استان به روال قبلی بر می‌گردد.
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، ناصر ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از رور شنبه پنجم شهریور ماه جاری ساعت کاری ادارات استان به روال عادی بازمی‌گردد.
وی افزود: ساعت کاری ادارات و سازمانهای خراسان‌جنوبی از روز شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 14:30 دقیقه و پنجشنبه‌ها 7:30 تا 13:30 دقیقه خواهد بود.
معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: هفته دولت، یادآور تلاش و فداکاری‌های فرزندان انقلاب اسلامی است.
ناصری یادآور شد: هفته دولت فرصتی برای بیان عملکرد مسئولان به مردم است تا مردم این اطمینان و امیدواری را داشته باشند که مسئولان دلسوزانه در پی حل مشکلات آنان هستند.
وی خاطرنشان کرد: روز چهارم هفته دولت به عنوان روز کارمند نامگذاری شده که کارمندان نمونه خراسان جنوبی شناسایی و از آنها تقدیر خواهد شد.
وی از همراهی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی در زمینه صرفه‌جویی در مصرف برق قدردانی کرد و گفت: این همراهی‌ها باعث شد که در سال جاری علیرغم گرمای شدید، قطعی برق در استان نداشتیم.


کد خبرنگار : 100