فرماندار فردوس خبر داد ، بهره برداری و کلنگ زنی ۶۰ پروژه در هفته دولت

فرماندار فردوس ضمن گرامیداشت هفته دولت از بهره برداری و کلنگ زنی ۶۰ پروژه با اعتبار ۲۹۵ میلیاردتومان در هفته دولت امسال خبر داد.
فرماندار فردوس خبر داد ، بهره برداری و کلنگ زنی ۶۰ پروژه در هفته دولت به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مهدی روشن گفت: برای بسیاری از پروژه های نیمه تمام شهرستان برنامه ریزی شده است و امیدواریم پروژه هایی که در حال اجراست برای مردم منشأ امیدآفرینی باشد.
وی با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم، توجه به مطالبات به زمین مانده مردم است، یادآور شد: از مجموع اعتبارات مربوط به پروژه های هفته دولت، مبلغ ۲۳۰ میلیاردتومان سرمایه گذاری است که در شهرستان جذب می شود.
فرماندار فردوس گفت: از مجموع پروژه های هفته دولت، تعداد ۳۱ پروژه شهری و ۱۹ پروژه روستایی است و امیدواریم با تحقق این پروژه ها، برای تعداد ۱۶۰ نفر اشتغال پایدار محقق و‌ مسیر توسعه این پروژه ها در شهرستان فراهم شود.
روشن افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی در قالب میز خدمت و‌ حضور در بین مردم، از روز اول هفته دولت در مساجد شهرستان از دیگر برنامه های هفته دولت امسال است.
وی تصریح کرد: بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهر باغستان، افتتاح کلینیک دندانپزشکی امام علی (ع) با اعتبار ۱۲ میلیاردتومان، ساختمان اورژانس طاهرآباد، مدرسه مسکن مهر فردوس، مدرسه شهدای بانک ملی، افتتاح روکش آسفالت محور فردوس باغستان با اعتبار ۳/۵ میلیاردتومان و بهره برداری از معدن مس از مهم ترین پروژه های افتتاحی شهرستان فردوس در هفته دولت است.
وی با اشاره به افتتاح عملیات گازرسانی به دو واحد صنعتی، هشت واحد تولیدی و‌ مسکن مهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، گفت: برای اولین بار، بهره برداری از زیرسازی و‌ آسفالت معابر هفت روستای شهرستان به متراژ ۴۰ هزارمترمربع در هفته دولت انجام می شود که اقدامی بی نظیر و اثربخش است.
فرماندار فردوس با اشاره به اینکه فرآوری معادن یکی از اولویت های کاری و در دستور کار است، افزود: در حوزه اشتغال، احیای واحدهای تعطیل و ‌نیمه تعطیل شهرستان در دستور کار قرار دارد و‌ به مسائل و‌ مشکلات این ‌واحدها یک به یک رسیدگی می شود.  
 وی ثبت روز ملی اردوهای جهادی در تقویم به نام ‌فردوس را افتخاری برای فردوس دانست و گفت: در کنار بُعد معنوی اجلاسیه ۱۳ شهریور، بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان از جمله دستاوردهای اجلاسیه جهادگران است.


اعظم جمالی : خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان