شرکت 640 دانش آموز در کلاس های تابستانی در شهرستان خوسف

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان خوسف : مجموعاً 640 نفر از دانش‌آموزان در سطح شهرستان شرکت کردند که از این تعداد 350 نفر پسر و 290 نفر دختر بودند

شرکت 640 دانش آموز در کلاس های تابستانی در شهرستان خوسفمحمد صالحی نسب در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان اظهار داشت : برنامه‌های کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت در شهرستان خوسف در آموزش‌وپرورش به الحمدلله به‌نحو احسن  دربازه زمانی اول تیرماه تا پانزده مرداد برگزار شد.

وی افزود : در طول این دوره مجموعاً 640 نفر از دانش‌آموزان ما شرکت کردند که از این تعداد 350 نفر پسر و 290 نفر دختر بودند .

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان خوسف تصریح کرد و گفت : مراکز برگزاری اوقات فراغت در شهرستان خوسف کانون شهید هاشمی‌نژاد کانون دخترانه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها و دارالقران هدایت بودند.

صالحی نسب در مورد رشته های موجود در کانون ها افزود : کانون حضرت فاطمه زهرا (ع) در رشته‌های : عروسک بافی ، روبان دوزی ، گل‌دوزی ، طراحی روی سفال ، رایانه و مکالمه زبان و همچنین در رشته‌های قرآنی : روخوانی ، روان‌خوانی ،حفظ جزء سی ، احکام و تفسیر قرآن حضور پیدا کردند . و در  کانون شهید هاشمی‌نژاد در رشته‌های نقاشی ، خوش‌نویسی و رشته‌های ورزشی فوتسال ، والیبال ، بدمینتون و آموزش رایانه بوده است .

شرکت 640 دانش آموز در کلاس های تابستانی در شهرستان خوسف

معاون پرورشی آموزش و پرورش در این شهرستان در باره کلاس های دارالقرآن افزود رشته‌های قرآنی مانند روخوانی و روان‌خوانی حفظ جزء سی مداحی و اذان احکام و تفسیر قرآن شرکت کردند و این دوره‌ها را با موفقیت به پایان رساند