کشف ۲ کامیون حامل ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان، دو دستگاه کامیون کشنده حامل ۶۷ هزار و ۶۸۸ لیتر سوخت قاچاق را توقیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به دو دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون‌ها، ۶۷ هزار و ۶۸۸ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی  خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران انتظامی در این رابطه دو دستگاه کامیون توقیف و ۴ متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و سوخت با قانون شکنان قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.