۲۱ فقره سرقت در بیرجند کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند یک سارق را دستگیر و ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو را کشف کردند.
۲۱ فقره سرقت در بیرجند کشف شد
۲۱ فقره سرقت در بیرجند کشف شدبه گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سردار فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار فرشید بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۱ فقره سرقت محتویات داخل خودرو نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی از سوی افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد خبرنگار: 100