آب معدن قلعه‌زری با مشارکت ایمیدرو تامین می‌شود

آب معادن قلعه‌زری در خراسان جنوبی با مشارکت ایمیدرو تامین می‌شود
آب معدن قلعه‌زری با مشارکت ایمیدرو تامین می‌شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تامین آب مورد نیاز معادن منطقه طلاخیز قلعه‌زری با مشارکت ایمیدرو و از محل پساب فاضلاب شهر بیرجند در حال بررسی و پیگیری جدی است.

عباس جرجانی با اشاره به اهمیت تامین آب مورد نیاز معادن با توجه به شرایط بحرانی منابع آبی استان افزود: در راستای تامین آب مورد نیاز معادن به عنوان یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های حوزه معدن، روز گذشته جلسه‌ای در سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به منظور تامین آب مورد نیاز معادن منطقه قلعه‌زری برگزار که نتایج و تصمیمات مثبتی در این خصوص گرفته شد.

وی بیان کرد: در این راستا ضمن موافقت ایمیدرو به منظور ایجاد شرکت زیرساخت و خط انتقال آب به معادن این منطقه، مقرر شد طی هفته آینده با حضور کارشناسان ایمیدرو هماهنگی‌ها، بررسی‌های لازم و بازدیدهای اولیه از این منطقه صورت گیرد.

دبیر شورای معادن استان خراسان جنوبی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا اواسط شهریور امسال تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص بین ایمیدرو و شرکت آب و فاضلاب استان منعقد شود.

جلسه پیگیری تامین آب معادن منطقه طلاخیز قلعه‌زری روز گذشته با حضور معاون طرح‌های توسعه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در ایمیدرو برگزار شد