۳.۵ کیلومتراز مسیر خوسف به طبس ایمن سازی می شود

۳.۵ کیلومتراز مسیر خوسف به طبس در محدوده روستا‌های خور؛ نوغاب و سروباد ایمن سازی می‌شود.
ایمن سازی ۳.۵ کیلومتراز مسیر خوسف به طبس
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرپرست فرمانداری خوسف از تخصیص اعتبار ملی برای ایمن سازی 3 و نیم کیلومتراز مسیر خوسف به طبس در محدوده روستاهای خور، وغاب و سروباد خبر داد و گفت: این پروژه به زودی آغاز می شود.

ایمانی در بازدید از روستای خور با اشاره به این مطلب افزود: با توجه به ساخت و ساز در دو طرف جاده اصلی ایمن سازی شامل دوبانده سازی و ایجاد زیر گذر های مناسب بسیار با اهمیت می باشد و این موضوع به صورت جدی در دست پیگیری است.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: برای جلوگیری از ورودی شتر به جاده اصلی نیز اقدامات خوبی صورت پذیرفته است و میزان 50 کیلومتر جهت نصب سیم خاردار پیگیری های لازم در دست اقدام می باشد.

وی افزود: شهرستان خوسف بیش از یک هزار کیلومتر مربع منطقه کویری دارد و حضور مردم در روستاهای این شهرستان سبب افزایش امنیت استان خراسان جنوبی شده است.

ایمانی گفت: با تاکیدات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم حمایت از مردم یکی از اصول مهم می باشد و دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای حمایت از مردم گام بردارند.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از 37 درصد رشد داشته است افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های اساسی شهرستان می باشد.

سرپرست فرمانداری خوسف با اشاره به اجرای طرح نضت آسفالت طی چندماه اخیر در شهرستان گفت: با پیگیری های انجام شده میزان آسفالت معابر در این روستا بیش از 1.5 برابر افزایش پیدا کرد و 6 هزار و 500 متر مر بع آسفالت شده است.

وی از پیگیری افزایش این سطح در مرحله دوم اجرای طرح خبر داد و افزود قول های مساعدی دریافت کرده ایم و امیدواریم این مرحله نیز مشابه مرحله اول میزان بسیار خوبی سهیمه شهرستان را جذب نماییم.