اعزام  ۴۶ موکب خراسان جنوبی به عراق

۴۶ موکب از خراسان جنوبی به عراق اعزام می‌شوند.
اعزام  ۴۶ موکب خراسان جنوبی به عراق
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، معاون پشتیبانی و فنی مهندسی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی گفنت ، ۵۱ موکب خراسان جنوبی ۴۶ موکب داخل عراق مستقر می‌شوند.

محمدرضا الهی افزود: هزار و ۹۰۰ نفر شامل راننده، کمک راننده، خدمه و عوامل اجرایی در این موکب‌ها از ۱۲ شهریور به عراق اعزام می شوند که ۱۵ شهریور ماه در عراق به مردم خدمت رسانی و ۲۸ شهریور ماه به ایران بر می‌گردند.

وی باشاره به اینکه از ۴۶ موکب ۳ موکب در کربلا مستقر می‌شوند افزود: موکب امام رضا بشرویه در ورودی کربلا، موکب سرایان در مرز مهران و ۲ موکب قاین در عمود ۸۲۳ نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

معاون پشتیبانی و فنی مهندسی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: ۴۳ موکب دیگر در کاظمین در صحن صاحب الزمان و باب الجواد حرمین امامین جوادین مستقر می‌شوند.

الهی با اشاره به اینکه زائران اربعین می‌توانند از تمامی خدمات بهره‌مند شوند افزود: اطعام،خدمات پزشکی، برق رسانی، آبرسانی، تعمیر موبایل وکفش، اصلاح سر وصورت، از جمله خدماتی است که در موکب‌ها به زائران ارائه می‌شود.

وی همچنین به ۱۲ موکب دارای نانوایی اشاره کرد و گفت: با توجه به گرمای هوا دستگاه یخ ساز سیار پیشرفته هم در ۵ موکب وجود دارد.

معاون پشتیبانی و فنی مهندسی ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴ موکب خراسان جنوبی داخل استان مستقر می‌شوند افزود: ۱۰۰ نفر در ۴ موکب خراسان جنوبی از جمله موکب ۱۴ معصوم در سه راهی نوفرست، موکب امام رضا خضری در مجتمع رفاهی دشت بیاض، موکب نهبندان در مسجد حضرت ابولفضل عباس، ۱ موکب در مزار سید علی، و موکب شهدای باقریه در امامزادگان باقریه به زائران پاکستانی، هندوستانی و افغانستانی خدمات ارائه می‌کنند.


کد خبرنگار : 100