خلق جلوه های زیبا در محرم نشان از وحدت مردم و ارادت به ساحت ائمه اطهار ع است

امام جمعه فردوس در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: خلق جلوه ها و صحنه های زیبا در محرم نشان از وحدت و اتحاد مردم و ارادت به ساحت مقدس ائمه اطهار ع است.
خلق جلوه های زیبا در محرم نشان از وحدت مردم و ارادت به ساحت ائمه اطهار ع است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت الاسلام و المسلمین شاکری به نقش موثر خبرنگاران در به تصویر کشیدن صحنه های زیبای محرم اشاره کرد و گفت: پوشش خبری و انعکاس مراسمات پرشور محرم و بویژه روز عاشورا توسط اصحاب رسانه، در معرفی شهرستان فردوس بسیار موثر است و نظم حاکم بر مراسمات با وجود اختلاف سلیقه ها از جمله نقاط قوت بود که به خاطر یک هدف و آرمان مشترک، برخی از نظرات شخصی خود صرف نظر کردند و جای تقدیر دارد.
وی همچنین از اقدامات شهرداری فردوس در سیاه پوش کردن سطح شهر و تنوع المان های محرم قدردانی کرد.

فرماندار فردوس در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: امسال ارزیابی مدیران شهریورماه انجام می شود و ملاک ارزیابی، اجلاسیه ۱۳ شهریورماه خواهد بود.
مهندس روشن، اجلاسیه ۱۳ شهریورماه را فرصتی طلایی برای فردوس دانست و‌ افزود: از امروز یک رزمایش ملی آغاز می شود که ثمره آن ۱۳ شهریورماه به بار خواهد نشست و‌ این اجلاسیه یک‌ کار شاخص و آبروی شهرستان است که باید به بهترین شکل برگزار شود.
فرماندار فردوس تاکید کرد: مهمانسرای تمامی ادارات در ایام‌ برگزاری همایش باید آماده پذیرایی از میهمانان باشد و مرخصی تمام مدیران نیز از یکم تا چهاردهم شهریورماه لغو است.
وی با اشاره به اینکه در اجلاسیه ۱۳ شهریورماه علاوه بر اینکه فردوس به عنوان خاستگاه فعالیت جهادی در سطح کشور معرفی می شود، تصریح کرد: بیش از ۱۵ پروژه در حوزه اشتغال، مسکن و بهداشت و‌ درمان نیز مطرح و‌ اخبار حکایت از این دارد که این رقم این پروژه ها معادل ۴۰ سال اعتباری است که به فردوس اختصاص یافته است.
مهندس روشن گفت: در هفته دولت نیز ۴۰ پروژه افتتاح و کلنگ زنی می شود و باید خدمات دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود