فعالیت ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: خراسان جنوبی در ابتدای تأسیس ۱۱ نشریه دارای مجوز داشته که امروزه به ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری رسیده است.
فعالیت ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری در خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، علی فرخنده صبح سه شنبه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: رسانه‌های خراسان جنوبی نگاه و دغدغه‌شان آرمان‌های انقلاب است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خراسان جنوبی در ابتدای تأسیس ۱۱ نشریه دارای مجوز داشته که امروزه به ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری رسیده است.

فرخنده با اشاره به فعالیت ۵۶ نشریه سراسری در خراسان جنوبی گفت: ۱۵ سرپرستی خبرگزاری‌های سراسری در استان داریم که ۱۳ مورد در شهر بیرجند، یک مورد در شهرستان قاینات و یک مورد مربوط به شهرستان طبس است.

وی با بیان اینکه ۲۵ مورد مجوز دکه مطبوعاتی نیز در خراسان جنوبی داده شده است، اظهار کرد: در هفته خبرنگار امسال برنامه‌های متعددی چون دیدار اصحاب رسانه با استاندار، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، تجدید عهد با شهدا و برگزاری یادواره شهدای رسانه طراحی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران با همکاری هیات رزمندگان اسلام، ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۲۲ مردادماه برگزار می‌شود


کد خبرنگار : 100