اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور میدان ابوذر بیرجند

شهردار بیرجند از اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور داخل پروژه میدان اجتماعات و باغ ملی میدان ابوذر تا پایان امسال خبر داد و افزود: با توافقات انجام شده در حد ایستگاه پلیس ابنیه‌ای توسط شهرداری احداث می‌شود.

اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهور میدان ابوذر بیرجند

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل فارس ،« مهدی بهترین» شهردار بیرجند امروز در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اظهارداشت: در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، آموزش و پرورشی مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به نهاد کتابخانه‌ها و ۳۵۰ میلیون تومان به آموزش و پرورش کمک شده است.

وی افزود: شبانه روزی شدن و راه‌اندازی گرم‌خانه مجتمع  فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری جهت پذیرش و ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان اجتماعی و افراد بی‌سرپناه با کمک سازمان‌های مردمی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پارک آزادی بیرجند با ظرفیت 248 نفر که 90 نفر خودمعرف و 35 نیز کارتن خواب بوده‌ است.

شهردار بیرجند تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل افراد بی‌سرپناه بیش‌از آنکه مساعدت‌های مالی باشد، درخواست کار و برگشت به چرخه فعالیت‌های اجتماعی و شغل است.

بهترین از طرح خواهر خواندگی بیرجند در راستای معرفی و سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی و توسعه شهری با یکی از شهرهای مطرح جهانی خبر داد و گفت: در این راستا برنامه‌ریزی و مکاتباتی با نمایندگی وزارت امورخارجه در بیرجند شده است.

وی با اشاره به بوستان چهارو نیم هکتاری طبیعت ند دره بیرجند خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های مرتبط با شهرداری اعم از نصب آلاچیق و پیست ورزشی، سنگ‌چینی و دیوارکشی، سیستم آبیاری پایدار فضای سبز توسط شهرداری انجام شده که مهم‌ترین مشکل این پروزه عدم اجرای تعهدات شرکت‌های آب و برق در تأمین آب شرب و سیستم روشنایی این بوستان می‌باشد.

شهردار بیرجند در ارتباط طرح ۱۰ هکتاری میدان اجتماعات و باغ ملی یادآور شد: زمین‌های مرتبط با پادگان ۰۴ بیرجند در اختیار راه و شهرسازی هنوز به طور رسمی و قانونی تحویل شهرداری نشده تا سرفصل‌های اعتباری برای آن تعریف شود.

وی از اخذ مجوز تخلیه ساختمان راهنمای و رانندگی داخل پروژه میدان اجتماعات و باغ ملی میدان ابوذر تا پایان امسال خبر داد و افزود: با توافقات انجام شده در حد ایستگاه پلیس ابنیه‌ای توسط شهرداری احداث می‌شود.

انتهای پیام/