درگیر بودن حوزه راه‌های طبس و دیهوک بر اثرسیلاب شب گذشته

از درگیر بودن حوزه راه‌های طبس و دیهوک بر اثرسیلاب شب گذشته خبر داد و گفت : راهداران در تلاش هستند تا ارتباط ایمن بین محورهای مواصلاتی استان که درگیر سیلاب بوده برقرار سازند.
درگیر بودن حوزه راه‌های طبس و دیهوک بر اثرسیلاب شب گذشته
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار داشت : طی شبانه روز گذشته محورهای شهرستان‌های دیهوک و طبس از بارش‌ها تاثیر پذیرفتند، که محور روستایی خرو به دلیل آب بردگی بخشی از جاده با نظر پلیس راه با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای مسدود شد.

وی افزود: همچنین محورهای دیهوک- راور، ده محمد- عشق آباد و تعدادی از راه‌های روستایی حوزه عشق‌آباد دچار آب بردگی شانه راه و خسارت به پل‌ها و ابنیه فنی شده‌ است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در ادامه گفت: لازم به ذکر است محور طبس- یزد (محدوده کیلومتر ۶۵) به دلیل طوفان گرد و خاک و کاهش دید افقی طی ساعاتی از دیشب با نظر پلیس راه مسدود اعلام شد که پس از تلاش ۴ ساعته راهداران و انجام عملیات ماسه روبی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شد.

جلال‌زاده ادامه داد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل‌ها، آبنماها و تخلیه قنوها با هدف ایمنی لازم پایدار برای راه‌های مذکور در استان هستند.

وی سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم‌استانی‌های محترم با مرکز مدیریت راه‌های استان عنوان کرد و یادآور شد: مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شده است