نمایش دو اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در استرالیا

دو اثر هنری اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، به صورت هم‌زمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار گرفت .
نمایش دو اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در استرالیا
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ در نمایشگاه یک دنیا، دو اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در گالری خانه روشن استرالیا ۲۰ کودک از دو کشور که با موضوع آب خلق شده‌اند در دو نمایشگاه به صورت هم‌زمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار داده است.

مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران؛ پس از برگزاری مرحله اول نخستین جشنواره کتآب و نمایش آثار پذیرش شده کودکان و نوجوانان ایرانی در صفحه مجازی جشنواره،  برگزاری یک نمایشگاه مشترک با بچه‌های استرالیایی به دبیرخانه را پیشنهاد داد .

این نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در میدان شهید باهنر تهران برپاست.

در مرحله اول این رویداد آثار عماد یوسفی، فهیمه مزگی‌نژاد، عسل طوافی، فاطمه بهدانی، زینب نیک‌فر و عرفان غلامی از اعضای کانون پرورش فکری خراسان جنوبی به عنوان برگزیده معرفی شده است که از این بین اثر فهیمه مزگی‌نژاد عضو مرکز فرهنگی و هنر شماره سه بیرجند و عرفان غلامی ثانی عضو مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در بین ۲۰ اثر به نمایش گذاشته شده از کودکان ونوجوانان دو کشور ایران و استرالیا در این نمایشگاه‌ها قرار دارد.

جشنواره کتاب با هدف کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و آشنا ساختن بچه‌ها با موضوع آب برگزار شده است