رقابت ۲۲۶۳ نفر از خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن اوقاف تا ۶ مرداد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: دو هزار و ۲۶۳ نفر از این استان در مسابقات قرآن امسال شرکت کرده‌اند که فراوانی شرکت‌کنندکان در رشته‌های تفسیر عمومی، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه و ترتیل بیشتر بوده است.
رقابت ۲۲۶۳ نفر از خراسان‌جنوبی در مسابقات قرآن اوقاف تا ۶ مرداد
حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور،بیان کرد: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در مرحله شهرستانی در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف طی این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه آقایان در امامزادگان باقریه(ع) بیرجند و ویژه بانوان در مکتب نرجس بیرجند در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات از ۲۶ تیرماه آغاز شده و تا ششم مرداد در شهرستان‌های استان ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در مجموع دو هزار و ۲۶۳ نفر از این استان در مسابقات قرآن امسال شرکت کرده‌اند که فراوانی شرکت‌کنندکان در رشته‌های تفسیر عمومی، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه و ترتیل بیشتر بوده است، یادآور شد: برگزیدگان مرحله شهرستانی شهریورماه امسال در مرحله استانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بخشی‌پور بیان کرد: در مجموع در این مسابقات به دنبال ترویج مفاهیم قرآن و تشویق برای رفتن به سمت آموزه‌های قرآنی هستیم که امیدواریم بتوانیم در این زمینه موفق باشیم چراکه تنها راه ترویج این آموزه‌ها همین فراهم کردن شرایط برای حضور در میدان فعالان قرآنی و تشویق برای موفقیت‌هاست