چهار سارق  موتور کولر در بیرجند دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند چهار سارق را دستگیر کردند و در این رابطه ۴۰ فقره سرقت کشف شد.

چهار سارق  موتور کولر در بیرجند دستگیر شدندبه گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت : با وقوع چند فقره سرقت موتور کولر در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما با روبه‌رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

وی بیان کرد: در ادامه عملیات طی اعترافات متهم دستگیر شده سه همدست وی نیز توسط ماموران پلیس دستگیر شدند و در این زمینه چهار متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی‌نسب افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرقانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد خبرنگار : 100