طرح «قربانی و اطعام نیازمندان» در زیرکوه اجرا می شود

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه گفت: طرح «قربانی و اطعام نیازمندان» به همت گروه جهادی سردار شهید ناصری با کمک خیرین به مناسبت عیدسیعد قربان در زیرکوه برگزار می شود.
طرح «قربانی و اطعام نیازمندان» در زیرکوه اجرا می شود
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، جعفر علی آبادی اظهار داشت: قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با هدف کمک به نیازمندان و اجرای فعالیت های جهادی و کمک به محرومیت زدایی در این شهرستان فعال است.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه با اشاره به طرح «قربانی و اطعام نیازمندان» گفت: این طرح هر سال به همت گروه جهادی سردار شهید ناصری با کمک خیرین به مناسبت عیدسیعد قربان در زیرکوه برگزار می شود.


وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این طرح دام هایی به نیت خیرین خریداری می شود و از دوماه قبل این موضوع را اجرایی کردیم و تاکنون 60 گوسفند با قیمت مناسب خریداری شده است و در روز عیدسعید قربان این دام ها ذبح خواهند شد.


علی آبادی به نحوه مشارکت خیرین در اجرای طرح «قربانی و اطعام نیازمندان» اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در روایات مختلف به بحث قربانی و ثواب آن بسیار اشاره شده است خیرین می توانند برای مشارکت در این طرح کمک های خود را به شماره کارت 6037707000378087 واریز کنند.


مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید ناصری زیرکوه در پایان گفت: بحث جمع آوری کمک های نقدی خیرین تا روز قبل از عیدسعید قربان ادامه خواهد داشت و گوشت دام های ذبح شده بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


کد خبرنگار : 100