توزیع 828 مورد تجهیزات آموزشی،کمک آموزشی، بهداشتی و تربیتی بین مدارس استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: گفت: 828 لوازم و تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، اداری، کارگاهی،تربیتی و اداری برای توزیع  بین مدارس استان به شهرستان ها و مناطق ارسال شد.
توزیع 828 مورد تجهیزات آموزشی،کمک آموزشی، بهداشتی و تربیتی بین مدارس استان
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سیدعلیرضاموسوی نژاد، پیش از ظهر امروز پانزدهم مرداد در آیین ارسال این تجهیزات به مدارس 12 شهرستان و منطقه، اظهار کرد: برای تهیه این تعداد تجهیزات، با مساعدت و همراهی استانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش استان ، بیش از 4 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی، اضافه کرد: یخچال، کولر آبی، آب گرم کن، پنل خورشیدی، چرخ خیاطی، متر دیجیتالی، دوربین، تلسکوپ، میکرسکوپ دیجیتال، دایتگر و تصویربرداری سیاره ای، مولتی پارامتر، رایانه، پرینتر سه بعدی، کلینر برد الکترونیک، پروگرمر، اجاق برقی سه شعله، هود کشت بافت گیاهی، مخزن نیتروژن،ماشین حساب حرفه ای و دیتا پروژکتور بخشی از این تجهیزات به شمار می روند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به ارسال بیش از یک هزار 100 عدد ماسک بهداشتی به مدارس محروم، عنوان کرد: ارسال این تجهیزات در راستای عدالت آموزشی،تجهیز مدارس استان و برخورداری دانش آموزان به وِزه دانش آموزان روستاها،مناطق عشایری و مرزی استان از امکانات و تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، تربیتی،پژوهشی، بهداشتی و اداری صورت می پذیرد.

سیدعلیرضاموسوی نژاد، از ارسال مجدد این تجهیزات در سه نوبت دیگر تا مهر ماه سال جاری خبر داد.


کد خبرنگار : 100