اختصاص اعتبار ویژه برای محرومیت زدایی در شهرستانهای نهبندان و سربیشه

اعتبار ویژه ای برای محرومیت زدایی در شهرستانهای نهبندان و سربیشه اختصاص یافت.
اختصاص اعتبار ویژه برای محرومیت زدایی در شهرستانهای نهبندان و سربیشه
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، در سفر امروز نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به همراه نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس و جمعی از مسئولان استانی ضمن بازدید از چندین طرح عمرانی، پای صحبت‌های مردم و مسئولان این دو شهرستان نشست.

در این سفر آقای نیکزاد تلفنی با وزرا و معاونین وزرا در حوزه‌های مختلف مشکلات این مناطق را پیگیری کرد که تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شد.

وی سپس در جلسه جمع بندی سفر از اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان برای دو محور این شهرستان، هزار و ۵۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهرستان‌های درح، نهیندان و شوسف و دو دستگاه ماشین جمع آوری زباله به شهرداری درح و نهبندان، آبرسانی به شهر درح، اختصاص ۳ میلیارد تومان برای احداث بند خاکی در سربیشه خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس هم در این بازید و در جلسه جمع بندی سفر با بیان اینکه حدود ۳۵ هزار کیلومتر وسعت دو شهرستان با جمعیت صدهزار نفر است،

پراکندگی جمعیت مشکلاتی را برای دو شهرستان به وجود آورده است.

آقای نخعی وجود معادن غنی و چهارراه ارتباطی دو کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب را از ظرفیت‌های شهرستان‌های نهبندان و سربیشه دانست و گفت:

تنش آبی، نبود راه آسفالته در مناطق روستایی، خروج آب‌ها از مرز و بی بهره بودن مردم نهبندان از قانون فرزنداوری از جمله مشکلات است که باید برطرف شود.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی یک ماه پیش هم به شهرستان‌های بشرویه و طبس سفر کرده بود.


کد خبرنگار : 100