تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خوسف ۷ میلیارد تومان نیاز دارد

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در بازدید استاندار از پروژه نیمه‌تمام مجتمع فرهنگی هنری خوسف گفت: این پروژه اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیازمند هفت میلیارد تومان اعتبار است.
تکمیل مجتمع فرهنگی هنری خوسف ۷ میلیارد تومان نیاز دارد
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمود رمضانی روز پنجشنبه در این بازدید که نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار خوسف، جمعی از مسوولان استان و شهرستان حضور داشتند، افزود: عملیات اجرایی پروژه ساخت مجتمع فرهنگی هنری یا آمفی تئاتر خوسف از سال ۱۳۸۴ آغاز شد.

وی بیان کرد: مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه در شهر خوسف ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال است و تکمیل آن براساس برآوردهای صورت گرفته، هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هشتمین سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی امروز به مقصد خوسف انجام شد و جواد قناعت در اولین برنامه با حضور گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه با حضور در آرامگاه آیت‌ الله سید احمد عبادی، یاد و نام مؤسس مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان خوسف، برادر نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ جنوبی و برادر امام جمعه فقید مشهد را گرامی داشت.

قناعت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ و پروژه در دست اقدام دارالقرآن خوسف نیز بازدید کرد.

عملیات اجرایی پروژه دارالقرآن خوسف سال ۱۳۹۰ آغاز شد و این پروژه بعد از گذشت ۱۱ سال در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیش بینی می‌شود اتمام این پروژه یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد همچنین برای اجرای این پروژه تاکنون ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بازدید از پروژه‌های بیمارستان ۳۲ تختخوابی، گود زورخانه، استخر سرپوشیده، مخزن هزار متر مکعبی ماژان، شهرک صنعتی شهید رحمانی، ساختمان ستاد و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع گلخانه‌ای محمدیه و بهسازی و مرمت راه‌های روستایی این شهرستان از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیدار با خانواده شهید و حضور در شورای اداری شهرستان خوسف از دیگر برنامه‌های سفر استاندار است.


کد خبرنگار: 100