بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه ورزشی با عمر ۱۱ سال

استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه از پروژه استخر سرپوشیده خوسف که از سال ۱۳۹۰ در حال اجرا است، بازدید کرد.
بازدید استاندار خراسان جنوبی از پروژه ورزشی با عمر ۱۱ سال
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این بازدید که نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار خوسف، جمعی از مسوولان استان و شهرستان حضور داشتند، گفت: این پروژه یکی از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان بوده که از سال ۱۳۹۰ کلید خورد و در حال اجرا است.

محمدحسین خسروی افزود: پروژه استخر سرپوشیده خوسف اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: براساس برآوردهای صورت گرفته، تکمیل این پروژه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه هشتمین سفر شهرستانی خود امروز از گود زورخانه شهر خوسف نیز بازدید کرد.

عملیات اجرایی گود زورخانه خوسف از سال ۱۳۹۹ شروع شد و در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیش بینی می‌شود تکمیل این پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر خوسف هم بازدید کرد که در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان خوسف در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه نیمه‌تمام دانشگاه علوم پزشکی در خوسف، ۲۲ میلیارد تومان بوده است.

بنابر برآوردهای صورت گرفته تکمیل این پروژه که از مطالبات مردم منطقه است، ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هشتمین سفر شهرستانی استاندار خراسان جنوبی امروز به مقصد خوسف انجام شد و جواد قناعت در اولین برنامه با حضور گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

جواد قناعت در ادامه با حضور در آرامگاه آیت‌ الله سید احمد عبادی، یاد و نام مؤسس مدرسه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان خوسف، برادر نماینده ولی‌ فقیه در خراسان‌ جنوبی و برادر امام جمعه فقید مشهد را گرامی داشت.

استاندار خراسان جنوبی از پروژه نیمه‌تمام مجتمع فرهنگی هنری خوسف، پروژه در دست اقدام دارالقرآن و محل برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱ بازدید و با کارکنان فرمانداری نیز دیدار کرد.

بازدید از مخزن هزار متر مکعبی ماژان، شهرک صنعتی شهید رحمانی خوسف، ساختمان ستاد و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی، مجتمع گلخانه‌ای محمدیه، بهسازی و مرمت راه‌های روستایی سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیدار با خانواده شهید و حضور در شورای اداری شهرستان خوسف نیز در برنامه‌های سفر استاندار دیده شده است.


کد خبرنگار: 100