بیمارستان نهبندان از ۳۲ به ۹۶ تختخوابی ارتقا یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سرببشه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های مهمی که عملیات اجرایی آن آغاز شده افزوده شدن تخت‌های بیمارستانی از ۳۲ به ۹۶ تخت در این بیمارستان است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، مصطفی نخعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان نهبندان اظهار داشت: خدا را شاکریم روز بسیارخوبی برای بهداشت درمان نهبندان سربیشه بود و در برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شاهد توسعه بهداشت و درمان در این شهرستان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه درشهرستان نهبندان پروژه‌های بسیار مهمی کلید خورده است و قرار است شاهد افتتاح طرح توسعه اورژانس بیمارستان وهمچنین آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان در این شهرستان باشیم افزود: توسعه تکمیل کلینک پزشکان متخصص، پانسیون پزشکان و مرکز درمانی بسیارخوب برای شوسف عملیات اجرایی ان آغاز شد و تکمیل این پروژه‌ها حوزه بهداشت و درمان نهبندان را دچار تحول خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به مجموع استان شاخص درمانی نهبندان ضعیف‌تر بود که با اتفافات خوبی که رخ داد پروژه‌هایی که دغدغه ما بود کمک شد تا اهداف ما در راستای نزدیک شدن به وضعیت بهداشتی درمانی بهتر رقم بخورد.

وی بیان کرد: همان طور که می‌دانید در شاخص توسعه، بهداشت و درمان اولویت دارد و با تلاش‌هایی که انجام شد اورژانس بیمارستان به بهره برداری رسید پروژه‌ای که در سالیان گذشته همزمان با برخی از شهرستان‌های استان آغاز شد و با۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان وسربیشه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اورژانس بیمارستان در نهبندان آنقدر با اهمیت بود که جزو اولویت‌ها در استان بوده است.
نخعی افزود: طولانی شدن روند ساخت طرح توسعه اورژانس بیمارستان نهبندان برایم دردآور بود چرا که بهداشت و درمان مهمترین اولویت نهبندان است و پیرو همین امر در اولین نشست که مجلس به طور رسمی اغاز به کار نکرده بود جلسه رسمی با مسئولان وزارت بهداشت داشتم تا این موضوع را پیگیر باشم که انصافا توجه وزارت بهداشت شامل نهبندان شد.
وی با بیان اینکه کارشکنی‌هایی در استان انجام می‌شد که جای تاسف دارد گفت: کمکی که وزارت بهداشت داشت باعث شد اعتبارات خوبی برای تکمیل اورژانس بیمارستان نهبندان اختصاص یابد.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش‌هایی که انجام شد آی سی یو بیمارستان نهبندان بهره‌برداری شد.
نخعی افزود: با پیگیری‌های انجام شده ماده ۲۳ توسعه بیمارستان از ۳۲ به ۹۶ تخت اخذ شد ودر بودجه عددی برای آن گذاشته شد که شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم و یکی از اقدامات بسیار خوب است.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آشیانه برای اورژانس هوایی در نهبندان نیز گفت: آشیانه بالگرد اورژانس هوایی از پروژه‌های اولویت دار نهبندان است و در خراسان جنوبی که سومین استان پهناور ایران است با وجود کریدورهای مختلف و حوادث مختلف و پراکندگی شهرها اما تنها شهرستان‌های بیرجند وطبس اورژانس هوایی دارد که مناسب استان نبود و با دیداری که با ریاست سازمان اورژانس وقت داشتیم این موضوع پیگیری شد و به مرحله خوبی رسید.


کد خبرنگار : 100