قول مساعد استانداربرای حل مشکلات منطقه ۹ دی مهرشهر بیرجند

استاندار خراسان جنوبی بر حل مشکلات مردم در منطقه ۹ دی مهر شهر بیرجند و رسیدگی به مسایل بهداشت و درمان و ایجاد نانوایی در این منطقه نیز قول مساعد داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، جواد قناعت شامگاه جمعه ضمن بازدید از منطقه ۹ دی مهر شهر، در نماز جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) حضور یافت و در گفتگو با جمعی از شهروندان، برای حل مشکلات این منطقه قول مساعد داد.
تأمین یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسجد امام حسن عسکری (ع) منطقه ۹ دی مهر شهر، از وعده‌های دکتر قناعت در این بازدید بود.
استاندار خراسان جنوبی برای رسیدگی به مسایل بهداشت و درمان و ایجاد نانوایی در این منطقه نیز قول مساعد داد.
فرماندار بیرجند نیز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری (ع) گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های دولت سیزدهم است.
علی فاضلی فرد با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر حضور مسئولان در کنار مردم، متذکر شد: این بازدیدها و حضور در جمع مردم، مصداق عینی تأکیدات رئیس جمهور است.
وی ادامه داد: مسئولان دولت سیزدهم بی ریا در کنار مردم هستند و ثابت کرده اند که بین مردم و مسئولان فاصله ای نیست .
فرماندار بیرجند گفت: مردم نیز در حفظ و حراست و صیانت از نظام پای کارند از همین رو تمام تلاش دشمنان برای ناامید کردن آنهااز نظام، بی اثر خواهد بود.
وی عنوان کرد: تحریم‌ها تاکنون ناکارآمد بوده لذا دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی در بین مردم، بدبینی نسبت به نظام را ترویج دهد.
فاضلی فرد شروع تحول اقتصادی از سوی دولت را یک امر مهم دانست و تأکید کرد: مردم از همان ابتدای کار همراه مسئولان بوده اند لذا با این اعتماد امید می رود دولت بتواند در تحول عظیم اقتصادی سربلند باشد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه تا چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی به نفع مردم خواهیم بود، گفت: همانطور که در عرصه نظامی با همت حاج قاسم سلیمانی بر دشمن پیروز شدیم امروز هم سردار جنگ اقتصادی رئیس جمهور است لذا جنگ تمام عیار، سرباز و یار می‌خواهد و مردم باید به عنوان سربازان این جبهه پای کار باشند .
فرماندار بیرجند ابراز امیدواری کرد؛ با همراهی این تحول عظیم اقتصادی به نفع مردم رقم بخورد که قطعاً ثمرات آن به مردم می‌رسد.
فاضلی فرد با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است، ادامه داد: نگاه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته ویژه است.