نرخنامه شهریور ۱۴۰۰ مبنای قیمت نان در خراسان‌جنوبی است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: نرخنامه شهریور ۱۴۰۰، مبنای تعیین قیمت نان است و استان، اختیار تعیین قیمت نان را ندارد.
نرخنامه شهریور ۱۴۰۰ مبنای قیمت نان در خراسان‌جنوبی است
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد اشرفی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: هر گونه تغییر در زمینه قیمت نان در سطح ملی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: دغدغه‌های نانوایان در این زمینه در جلسات ملی و ویدئوکنفرانس‌ها به مرکز منعکس شده و در نهایت در سطح ملی درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها در فاز اول، ۶۵۲ دستگاه کارتخوان هوشمند به استان تخصیص یافته که از این تعداد تاکنون ۵۵۷ دستگاه در نانوایی‌های سطح استان نصب شده است.

وی رویکرد جهادی بازرسان در این طرح را ستودنی دانست و افزود: برای تأمین وسیله نقلیه مورد نیاز بازرسان، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با دستگاه‌های اجرایی استان مکاتبه کرده تا تعدادی از وسایل نقلیه در اختیار بازرسان طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: این موضوع در جلسه اخیر شورای اداری استان نیز مورد تأکید قرار گرفت تا دغدغه بازرسان در این زمینه برطرف شود.

اشرفی گفت: برای پرداخت حق‌الزحمه بازرسان طرح هم نامه‌ای با امضای استاندار برای وزیر جهاد کشاورزی ارسال شده تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: با توجه به مشخص بودن چارچوب و پروتکل کاری، بازرسان برای بازرسی و نظارت با سازمان‌های تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هماهنگ باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح مهمی است که باید مرحله به مرحله اجرا شود لذا باید به نحوی باشد که جامعه هدف اصلی ما یعنی شهروندان دچار آسیب نشوند.


کد خبرنکار : 100