پلمب ۴ پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بیرجند خبر داد و گفت: در این طرح ۱۵ نفر خرده‌فروش و معتاد متجاهر دستگیر و ۴ پاتوق مصرف مواد مخدر پلمب و تخریب شد.
پلمب ۴ پاتوق مصرف مواد مخدر در «بیرجند»
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ غلامرضا شاهوردی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌ جنوبی ظهر امروز ، اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با دریافت اخباری مبنی بر اینکه محل‌هایی در سطح شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را به‌وجود آورده شناسایی و دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات، ۷ کیلو و ۵۴۵ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴ خرده‌فروش را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: در ادامه این عملیات ۱۱ نفر معتاد متجاهر دستگیر که به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند.

شاهوردی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضائی ۲ پاتوق مصرف مواد مخدر نیز پلمب و ۲ پاتوق دیگر تخریب شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


کد خبرنگار : 100