آسفالت مسیر مجتمع آبگرم لوت در دستور کار قرار گرفت

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: ۱۰ کیلومتر از مسیر مجتمع آب‌درمانی آبگرم لوت که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری سلامت این شهرستان مطرح است در یکسال آینده آسفالت می‌شود.
آسفالت مسیر مجتمع آبگرم لوت در دستور کار قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمدعلی ایمانی افزود: مجتمع آبگرم لوت در فاصله ۷۵ کیلومتری خوسف مرکز این شهرستان واقع شده که ۳۵ کیلومتر از این مسیر آسفالت نشده است.

وی با بیان اینکه مسیر دسترسی به این مجتمع گردشگری در وضعیت نامطلوبی قرار دارد اظهار داشت: در نشستی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مقرر شد تا ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک به این مسیر اختصاص یابد.

سرپرست فرمانداری خوسف گفت: این مسیر با استفاده از قیر رایگان و اعتبارات ملی اداره کل راه و شهرسازی استان به طول ۱۰ کیلومتر آسفالت می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جاده خوسف به نایبند از طریق آبگرم لوت و سپس بهاباد استان یزد افزود: این مسیر یکی از جاده‌های استراتژیک استان است که فاصله استان‌های مرکزی کشور به خراسان جنوبی را بیش از ۱۰۰ کیلومتر کوتاه می‌کند.

ایمانی ادامه داد: این مسیر به دلیل قرار گرفتن در مناطق کویری و عشایری شهرستان از نظر امنیت کویر نیز حائز اهمیت است که باید در راستای آسفالت مسیر توجه ویژه‌ای به آن شود.

وی گفت: برای آسفالت مابقی مسیر نیز پیگیری‌های خاصی برای دریافت اعتبارات ملی در دست اقدام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه نهایی برسد.

سرپرست فرمانداری خوسف اظهار داشت: برق‌رسانی به این مجتمع از دیگر نیازهاست که قسمتی از مسیر نیز اجرایی شده و مابقی نیز در دست پیگیری است و امیدواریم هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: تامین زیر ساخت‌های مناطق گردشگری نقش ویژه‌ای در توسعه شهرستان دارد لذا با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود امیدواریم هرچه سریعتر این مشکلات به حداقل برسد.


کد خبرنگار : 100